keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Nelli ja taipparit :)

Kysyin eilen Elinalta, että voisinko minä kokeilla saada Nellin kanssa taipparit läpi. Ja Elina lupasi minulle Nellin ja olen todella iloinen asiasta. Tavoite on saada taipparit läpi 2013 aikana ja siten saada Nelli näyttelyissä käyttöluokkaan :)

Kyselin Nellin kasvattajalta, että voisiko hän laittaa mailitse, miten minun kannattaa aloittaa taippareiden treenaus. Eilen laitoin textarilla tilauksen kuolleista linnuista, mitä Nellin kanssa tarvitaan. Huih kauhistukselta se tuntuu, että joudun kuolleiden lintujen kanssa tekemisiin. Minun täytyy kovettaa tämä yökkäävä luonteeni ja saada tajuntaani, että ne on kuolleita lintuja. Minä lueskelin netistä minkälainen taipumuskoe on. Paljon vaaditaan treenejä mutta minä päätin, että kun labukoiden valioitumiseen näyttelyissä tarvitaan taipumuskoe niin kun esitän näyttelyissä Nelliä niin toivottavasti jossain vaiheessa Nellin nimen edessä olisi FI MVA :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti